Logo konkursu

Olimpiada Wiedzy o Mediach

W dniach 18-19 marca br. w gmachu dawnej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego odbył się finał II edycji Olimpiady Wiedzy o Mediach. Do zawodów przystąpiło 147 uczestników z całego kraju.

Pierwszego dnia uczniowie pisali test z zakresu wiedzy o mediach, spotkali się z dziennikarzami: Anną Morawską i Krzysztofem Ziemcem oraz zwiedzili Narodowy Instytut Audiowizualny. Drugiego dnia odbył się quiz, w którym finałowa 12 walczyła o miejsca premiowane nagrodami rzeczowymi i indeksami na wyższe uczelnie.

Oficyna naukowa Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Wojewoda Podlaski Sejm Rzeczypospolitej Polskiej

Sponsorzy nagród

Mazowsze

Nagrody zostały przekazane przez Samorząd Województwa Mazowieckiego

Świat Wiedzy Bauer Media Group

Partner Strategiczny

Cogito

Partnerzy Medialni

Hydropolis - CNiWW FSD

Partnerzy

Minister Edukacji Narodowej Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Patronat

Kampus

Patroni medialni